Enova Allegro – dlaczego integracja w ramach ErpBox jest warta zachodu?

Nowocześni Sprzedawcy, aby dotrzeć do odbiorców czyli Klientów, wykorzystywać muszą nie tylko dotychczasową wiedzę dotyczącą marketingu, ale także wciąż się dokształcać i promować swoje produkty za pomocą sieci internetowej. Idealny dla tego celu jest portal sprzedażowy Allegro, który umożliwia wystawianie ogłoszeń z opcją Kup Teraz lub Licytuj.

Zarządzanie kanałem nie jest skomplikowane, jednak większość przedsiębiorców dla zwiększenia dochodów, posiada kilka kont których obsługa jest dość czasochłonna. Pomysłowy i zaradny właściciel tych wszystkich kont, wykorzysta do ich prowadzenia specjalną platformę do automatyzacji sprzedaży. Automatyzacja pozwoli nie tylko na oszczędność czasu, ale również wspomoże walkę z konkurencją i przyniesie spore zyski.

Enova Allegro – dlaczego warto?

Wybór programu, który wzniesie wyniki sprzedażowe na wyżyny handlu, każdy Sprzedający powinien dobrze przemyśleć. Jednym z nowoczesnych i szczerze polecanym przez dotychczasowych użytkowników jest platforma ErpBox. Prowadzący e-sklepy oraz wiele kont sprzedażowych – nie tylko tych pochodzących od Allegro, ale również takich na eBay, czy Amazon, Real.de, Morele, Empik, Shoper, WooCommerce, PrestaShop, Magento, Carrefour czy Ceneo – dzięki wykorzystaniu tego sprytnego narzędzia, rozwiną firmę i znacznie obniżą koszty obsługi zamówień. Platforma ErpBox daje możliwość obsługi nielimitowanej ilości kont z jednego miejsca. Takie rozwiązanie sprawia, że osoba je obsługująca, nie musi przelogowywać się między tymi kontami, co daje ogromną oszczędność czasu – a przy okazji nerwów. Także wyszukanie jednej konkretnej wiadomości klienta czy danego ogłoszenia, nie jest kłopotliwe, gdyż wszystkie potrzebne informacje zostają rozmieszczone w jednym miejscu, na przejrzystej liście.

Co więcej – każdy posiadacz oprogramowania ErpBox, poza oszczędnością wielu godzin i pieniędzy, za jego sprawą wyeliminuje wszystkie możliwe błędy! Jak to możliwe? Eliminacja błędów możliwa jest dzięki zintegrowaniu oprogramowania ErpBox z programami magazynowo-fakturowymi, takimi jak Enova. Błędy powstają najczęściej poprzez zmęczenie i nieuwagę zapracowanego Sprzedawcy, natomiast używając w ramach modułów dodatkowych oprogramowania WebB2B dla Enova system, takie potyczki są po prostu niemożliwe. Jak wiadomo, każdy drobny błąd, może słono kosztować – tutaj już na wstępie Sprzedający może uniknąć jakiegokolwiek ryzyka, związanego z często występującymi, podczas ręcznego wykonywania obliczeń, pomyłkami. Takie rozwiązanie nie tylko się opłaca bo pozwala oszczędzić sporo czasu, ale może też uchronić właściciela sklepu przed większą stratą funduszy, które w biznesie są tak istotne.

Wszystkie zamieszczone dane na platformie są bezpiecznie przechowywane i obsługiwane, dlatego że nikt poza osobami do tego upoważnionymi, nie ma do nich dostępu. Kupujący Allegrowicze nie mają więc żadnych powodów do obaw. Integracja Enova Allegro ErpBox (zobacz: https://enovab2b.pl/pl/moduly/sprzedaz-multichannel-allegro-amazon-ebay/)umożliwia m.in. pobieranie informacji o towarze, kupującym, płatnościach oraz aktualizację cen i stanu magazynowego, pobieranie rozliczeń, faktur i paragonów. Aktualizacja danych przebiega dość szybko, dzieje się to w ciągu 5-10 minut, bez żadnych dodatkowych opłat. Warto jeszcze wspomnieć o kilku innych funkcjonalnościach, które mogą pochwalić korzystający z tegoż oprogramowania:

– integracja z firmami przewozowymi, takimi jak InPost, DHL, DPD, UPS, GLS, Poczta Polska

– automatyczne powiadamianie klienta o wysyłce paczki

– samoczynny druk listów przewozowych

– dokumentacja API

– możliwość dokonywania operacji zbiorczych, podczas zarządzania ogłoszeniami Allegro

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *